Shop Mobile More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
March 1, 2009
Image Size
387 KB
Resolution
1300×880
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
3,933 (1 today)
Favourites
124 (who?)
Comments
51
Downloads
6,003
×
Pavelia by AbikK Pavelia by AbikK
Simple one for my friend Paweł


Thanks for help with textures: :iconr3v4n: :D
planet's textures: [link]
stocks: [link] [link] [link]
Add a Comment:
 
:iconbluesrains:
Bluesrains Featured By Owner Jul 26, 2011
Great
Reply
:iconabikk:
AbikK Featured By Owner Jul 27, 2011
Thank you!
Reply
:iconkonan0106:
Konan0106 Featured By Owner Jul 22, 2011
wiesz że kocham Twoje prace? :D
Reply
:iconabikk:
AbikK Featured By Owner Jul 22, 2011
Coś mi się obiło o uszy ^^
Reply
:iconkonan0106:
Konan0106 Featured By Owner Jul 22, 2011
No to się powtˇrzę... Kocham je <3 :D
Reply
:iconabikk:
AbikK Featured By Owner Jul 22, 2011
One Ciebie też :D
Reply
:iconkonan0106:
Konan0106 Featured By Owner Jul 22, 2011
Mru <3
Reply
:iconmelpalot:
melpalot Featured By Owner Jun 26, 2011
woah... I love the lines of moons going around the planet and also the random road signs and the cool car and everything *u*
Reply
:iconabikk:
AbikK Featured By Owner Jun 27, 2011
Thank you so much, I'm really glad you like it! :D
Reply
:iconmelpalot:
melpalot Featured By Owner Jun 28, 2011
You're welcome :)
Reply
:iconcrazyhedgy:
Crazyhedgy Featured By Owner May 25, 2011
Cool! It looks like an atom. :D
Reply
:iconabikk:
AbikK Featured By Owner May 25, 2011
yeah, quite a bit
thanks for faving! :D
Reply
:iconsupersmurgger:
SuperSmurgger Featured By Owner May 20, 2011  Student Digital Artist
I'm quite loving it !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! The rings and textures are oustanding !!
Reply
:iconabikk:
AbikK Featured By Owner May 20, 2011
Thanks a lot mate :D
Reply
:iconthylacinee:
Thylacinee Featured By Owner May 18, 2011  Professional Digital Artist
fajne:)
Reply
:iconabikk:
AbikK Featured By Owner May 19, 2011
dzięki :D
Reply
:iconerikshoemaker:
ErikShoemaker Featured By Owner May 18, 2011  Hobbyist Digital Artist
new version is a lot better :thumbsup:
Reply
:iconabikk:
AbikK Featured By Owner May 18, 2011
Thanks! Happy you like it :D
Reply
:iconifreex:
ifreex Featured By Owner May 18, 2011  Hobbyist Digital Artist
haha awesome!
Reply
:iconabikk:
AbikK Featured By Owner May 18, 2011
:D
Reply
:iconrobertprinsen:
RobertPrinsen Featured By Owner Feb 14, 2010
Not bad, but if you would be making something with many planets, Please make sure you use different textures..
You used only one.. and i think thet completely breakes down your work!!>>.

I would suggest to have at least 6 or 7 different textures..
Reply
:iconabikk:
AbikK Featured By Owner Feb 14, 2010
Yes you're right but I'm the most lazy man in the world and what's more I was thinking this one will be ugly so I did not my best
Thank you very much for comment :)
Reply
:iconcommandereve:
CommanderEVE Featured By Owner Feb 14, 2010  Student General Artist
I like how you have used four different rings on the planet. It's also nice how you have lit it only slightly around the edges. As for the ring that is mostly horizontal across the planet, you have used the same technique as me. It's from a tutorial that some one has made.

Keep up the good work! ;)
Reply
:iconcoemen:
Coemen Featured By Owner Mar 22, 2009
nice work on this one.
Reply
:iconabikk:
AbikK Featured By Owner Mar 23, 2009
thanks man ;)
Reply
:iconcoemen:
Coemen Featured By Owner Mar 23, 2009
anytime.
Reply
:iconafricashox:
AfricAShoX Featured By Owner Mar 22, 2009
Piękna tekstura, znam ja dobrze, jednak źle ją wykorzystałeś, brakuje mi jakichś rozbłysków wody, refleksów, kosmos pusty, - tworzenie księżyców z tej samej plnaety -> proszę pana, nie ten poziom :P

Podobają mi się, te śmieci w pierścieniach, jednak troche zbyt często i wg. zbytniego szablonu się pojawiają.

ŚWIATŁO !!!
Nie sądzisz, że gdzieniegdzie ta plnaeta tworzyłaby "macipeńki" cień? :P Dobrze, że idziesz w mało-ale efektownie gwiazd. U mnie zawsze było nawalone, co zarąbiście mi się teraz nie podoba.

Jak jeszcze coś zauważe, to dopisze :P
Reply
:iconabikk:
AbikK Featured By Owner Mar 22, 2009
dzięki za wyczerpującą ocenę :D
jak robiłem tą prackę to mi się wydawało, że w sumie o wszystkim pomyślałem, a tu si okazuje o ilu rzeczach jeszcze zapomniałem :D hehe
dzięki jeszcze raz ^^
Reply
:iconmatthaios-pl:
matthaios-PL Featured By Owner Mar 10, 2009
Podoba mi się. Abik, naucz mnie space artów :P

Co tam u Ciebie? :)
Reply
:iconabikk:
AbikK Featured By Owner Mar 10, 2009
ten akurat był bardzo prosty, jak chcesz to podeślę Ci parę przydatnych tutoriali :p

a u mnie wszystko dobrze jak zawsze :D hehe
Reply
:iconmatthaios-pl:
matthaios-PL Featured By Owner Mar 12, 2009
podeślij :)
Reply
:iconwintersnowfall23:
WinterSnowfall23 Featured By Owner Mar 8, 2009  Hobbyist General Artist
That's physically impossible :D... but it looks nice :)
Reply
:iconabikk:
AbikK Featured By Owner Mar 8, 2009
thanks ;)
Reply
:iconm-s-h:
M-S-H Featured By Owner Mar 1, 2009
amazing :D
Reply
:iconabikk:
AbikK Featured By Owner Mar 1, 2009
thx a lot ;)
Reply
:iconthelaguna:
thelaguna Featured By Owner Mar 1, 2009  Student Digital Artist
minus, jest tyle elementów, i na każdy z nich pada inne światło, widać to szczególnie na pierścieniach, jakby ich światło nie obowiązywało
Reply
:iconabikk:
AbikK Featured By Owner Mar 1, 2009
no rzeczywiście ;/ szkoda, że nie pomyślałem o tym wcześniej
dzięki wielkie ;)
Reply
:iconsympatyk:
Sympatyk Featured By Owner Mar 1, 2009
Very nice :*
a tak naprawde to za dużo tych pierścienie bo lekko w pjęczyne przechodzi :D
Reply
:iconabikk:
AbikK Featured By Owner Mar 1, 2009
no nie dałem tam żadnych mgławic, żadnych świateł ani nic, więc dałem pierścienie i inne pierdoły :P takie było założenie, dzięki za ocenę ;)
Reply
:icontakayashi:
Takayashi Featured By Owner Mar 1, 2009   Photographer
pf, miał fotoshopa i się nie podzielił! x<

niezłe : >
Reply
:iconnogaren:
Nogaren Featured By Owner Mar 1, 2009
no tez wg mnie planeta jest lepsza od reszty
widzialem lepsze sa w wykonaniu twoim
Reply
:iconabikk:
AbikK Featured By Owner Mar 1, 2009
dzięki ;)
Reply
:iconpaluch979:
paluch979 Featured By Owner Mar 1, 2009
Amazed :O
Reply
:iconabikk:
AbikK Featured By Owner Mar 1, 2009
Dzięki bardzo : p
Reply
:iconpaluch979:
paluch979 Featured By Owner Mar 1, 2009
nie ma za co to jest :wow:
Reply
:iconvellgfx:
VellGFX Featured By Owner Mar 1, 2009
Jak tam Gabryk powiedział juz i mnie uprzedził.
Pomysł fajny wykonanie tez nie najgorsze, ale brakuje jakiegoś światełka ładnego, bo teraz to takie nudeee..
Reply
:icongabryk:
Gabryk Featured By Owner Mar 1, 2009  Hobbyist Photographer
No to powiem tak, ogólnie podoba mi się pomysł i wszystkie elementy, ale brakuje mi tu dynamiki, jakiegoś silnego źródła światła. Które by ożywiło całą pracę.
Reply
:iconabikk:
AbikK Featured By Owner Mar 1, 2009
no wiem też mi tego brakuje bo ten sa zupełnie nie w moim stylu jest :P
ale mówię to takie trochę na "przetarcie", a kolejny pomysł już w głowie mam i niedługo się za niego zabiorę :P więc spokojnie : D
Reply
:iconraju7:
Raju7 Featured By Owner Mar 1, 2009
Planeta nie za bardzo wyglada :P Pierscienie niezle, ale widac resztki z wycierania (np. lewy dolny róg) ;) Pomysl OK ^^ Ogolnia ocena: 6/10 :)
Reply
:iconabikk:
AbikK Featured By Owner Mar 1, 2009
no z pierścieniami to się zgodzę, ale mi tam się planeta akurat najbardziej tu podoba xd
ale dzięki wielkie :*
Reply
Add a Comment: